مقالات

تعمیر پکیج آریستون مدل کلاس در نمایندگی تعمیرات پکیج آریستون

پکیج آریستون

شرکت آریستون یکی از تولید کننده های موفق سیستم گرمایشی در دنیا است. این شرکت زیرمجموعه شرکت نام آشنای ایندزیت است که در سال 1958 در ایتالیا تاسیس شده است.

انواع پکیج آریستون

پکیج آریستون در دو مدل فن دار و بدون فن تولید شده است. هر دو نوع پکیج سهم بزرگی از بازار جهانی را از آن خود کرده است. استفاده از تکنولوژی به روز دنیا در ساخت محصولات یکی از جذابیت های پکیج دیواری آریستون است.

ویژگی های پکیج آریستون

تمامی پکیج های آریستون توانسته اند مصرف انرژی را تا 15 درصد کاهش دهند. همچنین راندمان احتراق 94.5 درصد از دیگر ویژگی های پکیج آریستون است.

پکیج آریستون مدل کلاسCLAS X 24FF

برخی از ویژگی های پکیج دیواری آریستون مدل کلاس عبارتند از:
نمایشگر السیدی لمسی
سیستم ضد یخ زدگی
مجهز به برنامه حفاظت از مبدل ثانویه در مقابل تشکیل رسوب
مجهز به حالت اتوماتیک بمنظور کاهش مصرف انرژی و افزایش عمر مفید پکیج
وجود حالت آسایش جهت تامین هرچه سریعتر آبگرم بهداشتی و کاهش زمان انتظار

تعمیر پکیج آریستون مدلCLAS X 24FF

سابن سرویس به عنوان تخصصی ترین مرکز تعمیر پکیج توانسته به خوبی خدمات تعمیر پکیج آریستون مدل کلاس را به مشتریان عزیز ارائه دهد. با توجه به استفاده از تکنولوژی روز در پکیج های آریستون به شدت توصیه میشود برای تعمیر پکیج آریستون به تعمیرکاران متخصص آریستون در خواست خدمات دهید.

تعمیرکار پکیج آریستون مدل کلاس

به کارگیری تعمیرکار ماهر و متخصص با دانش روز یکی از افتخارات سابن سرویس است. تعمیرکاران سابن سرویس با عیب یابی دقیق و اصولی دستگاه بهترین خدمات تعمیر پکیج آریستون مدل کلاس را به مشتریان عزیز ارائه می دهند.

تخصصی ترین مرکز تعمیر پکیج آریستون مدل کلاس

تخصص و تجربه دو رکن مهم ارائه خدمات با کیفیت است. سابن سرویس با همکاری تعمیرکاران متخصص و با تجربه بهترین خدمات تعمیر پکیج را ارائه کرده است.

تعمیر پکیج آریستون مدل کلاس با کمترین هزینه

نرخ های تعیین شده خدمات ، عیب یابی اصولی و در نتیجه جلوگیری از هزینه های اضافی با تعمیر قطعات پکیج به جای تعویض قطعات پکیج باعث شده است خدمات تعمیر پکیج آریستون با کمترین هزینه صورت گیرد.

تعمیر پکیج آریستون مدل کلاس با گارانتی 180 روزه

وجود تعمیرکاران ماهر این اعتماد به نفس را به مجموعه سابن سرویس داده است که تمامی خدمات تعمیر پکیج آریستون را با گارانتی 180 روزه به مشتریان ارائه کند. به این ترتیب مشتریان عزیز با اطمینان و آسوده خاطری درخواست خدمات تعمیر پکیج آریستون را ثبت می کنند.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “تعمیر پکیج آریستون مدل کلاس در نمایندگی تعمیرات پکیج آریستون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *