مقالات

نمایندگی و خدمات پس از فروش پکیج ایوولی (evvoli)

نمایندگی پکیج ایوولی . ایوولی یک برند لوازم خانگی با کیفیت ایتالیایی است. این برند توانسته است به دلیل قیمت مقرون به صرفه در بازار ایران جای خود را باز کند. پکیج ایوولی یکی از محصولات خوب این برند می باشد.

نمایندگی تعمیر پکیج ایوولی در تهران

سابن سرویس با پیشگامی در جهت تعمیر پکیج های خارجی با قطعات اصلی توانسته است تعمیر پکیج ایوولی را به دست تعمیرکاران متخصص بسپارد. تعویض قطعات اصلی با ارجینال و گارانتی 365 روزه از مزایای رقابتی سابن سرویس است.

تخصصی ترین مرکز تعمیر پکیج ایوولی

آیا میدانید اگر پکیج ایوولی را به دست تعمیرکاران ناشی بسپارید ممکن است با آسیب به قطعات اصلی پکیج هزینه زیادی را به شما متحمل کنند؟ تعمیرکاران سابن سرویس با حضور در محل و عیب یابی تضمینی مشکل پکیج شما را با کمترین هزینه رفع می کنند.

سرویس و تعمیر پکیج ایوولی

نمایندگی پکیج ایوولی . پکیج های خارجی به نسبت پکیج های ایرانی از ظرافت بیشتری برخوردارند. به همین دلیل لازم است سرویسکاران تجربه کافی و تخصص در زمینه تعمیر پکیج های خارجی داشته باشند. تعمیرکاران سابن سرویس با دقت بالا و وجدان کاری می توانند اعتماد مشتری را جلب کنند و خدمات خود را با گارانتی 365 روزه ارائه کنند.

هزینه تعمیر پکیج ایوولی

برای تخمین دقیق هزینه تعمیر پکیج ایوولی باید ابتدا عیب یابی دستگاه به طور دقیق انجام شود. پس از آن براساس عیب دستگاه هزینه تعمیر براساس تعرفه خدمات سرویس و تعمیر پکیج برآورد می شود. برای اطلاع از هزینه تعمیر پکیج ایوولی عیب دستگاه را با یک تماس تلفنی به سرویسکاران شرح دهید.

عیب یابی پکیج ایوولی
روشن نشدن پکیج ایوولی
نشتی آب از پکیج ایوولی
گرم و سرد شدن آب
گرم نکردن رادیاتور

نوشته های مشابه

3 دیدگاه در “نمایندگی و خدمات پس از فروش پکیج ایوولی (evvoli)

  1. جلال علی پور گفت:

    باسلام خدمت همکاران گرامی من ساکن سردشت از استان آذربایجان غربی می باشم سرویسکار پکیج هستم،خواستم در مورد سرویس وخدمات پکج evvolyبا شما همکاری داشتە باشم،قبلا از همکاری شما سپاسگزارم جلال علی پور

  2. ایمان گفت:

    سلام کیفیت این پکیج بهتر است یا ایران رادیاتور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *